Smge92 öncelikle sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim bebeğinizi. Her doğum farklıdır, her kadın farklıdır tabiki. Ama inanın normal doğum kadar güzel bir doğum yok bunu kalpten söylüyorum 5 buçuk yıl önce 37+6’da suyum gelerek gittim doğuma ve çiçek gibi bir doğum yapıp saatler sonra hastaneden evime geldim ayaklandım kızımla çok güzel ilgilenebildim. Hem tercih meselesi hem de dediğim gibi herkes farklıdır sezaryen doğum yapan kadınlara o kadar saygım sonsuz ki. Sadece yaşadığım güzel deneyimden ötürü bunu yazmak istedim. Çünkü çektiğiniz tüm acılar evladınızı kucağınıza verdikleri an bitiyor🌸🦋 şimdi nasipse birkaç haftaya tekrar doğum yapacağım bir aksilik olmazsa yine sadece normal doğum yapmak önceliğim❤️