Kubra381 doktorum bana letü diye bir ilaç verdi yumurtlamaya yarıyor muş onu içtim yumurtam büyüdü sonra kontrole gittim yumurtamın buyudugunu hatta bir çatlamak üzere olduğunu söyledi sonra dup baston diye bir ilaç verdi onu da on gün içtim normalde bugünlerde adet olmam gerekiyordu olmadı mı çok şükür