Merhabalar hamişler, ben şuan 17+1 Haftamdayım ve maalesef 3-4 gündür sürekli olan vajina ağrım var. Daha detaylı şekilde, vajina ve bacak arası birleşim yerlerinde ve sanki kas tutulması gibi. Otursam oturamıyorum yatsam yine ağrıyor ayakta özellikle daha da çok. Bunu benim gibi yaşayan varmı ve tehlikeli bişey olabilirmi? Biraz endişeliyim, cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 💞