Geçmiş olsun benim 31. Haftada idrarda protein öıktı tansiyonumda 15-8. 14-9 oluyordu ama doktorum yatış vermedi bende bu durumun ciddiyetini bilmiyordum doğrusu 32. Haftaya girdim kasılmalarım sıklaştı acike gittim sancı var serum verdiler düzeldi diye eve gönderildim 32+2 de evde çarpıntıyla beraber tansiyonum yükseldi acile gittik tekrar gece tansiyon 18-10 nabız 175 hemen doğuma aldılar.bunu niye anlattım önemseyin mümkünse kontrol altında tutulun anne karnında fazladan bir gün kalması bile çok önemli inşallah zamanında doğum yaparsınız