İlk doğumum çok zordu açılmam olmadı 22 saat ağrı çektim son 6 saat asla o ağrı kesilmedi ne suyum geldi ne kanamam tabiri caizse kuru kuru sancı çektim kendileri patlattı suyumu 4 cm ile doğuma girdim kesildim öyle doğurdum. Şimdi 24 haftalık hamileyim doğum yapalı 3 sene olucak. Allah var korkuyorum gene o kadar uzun sürerse diye.