Esma006 Eyildizzzzz 30 da pik var tabi ama kuruduğu için de anlaşılmıyor hemen reglden sonra yumurtlama gördün sanırım
bebistakibi Aynı testi kullandım. Pik olunca çok daha koyu çıktı bende ama kişiden kişiye göre değişiyor demekki
Eyildizzzzz Benim 30undaki çok koyuydu ama regli bitiminden 2 gün sonraydı regli takviminde bugünü gösteriyor ya erken yumurtladım inofolic combodan dolayı yada bilmiyorum 🤷♀️ 30unda yumurtlamaysa 3ünde neden tekrar yükseldi kafamda deli sorular ☺️