Merhabalar 25 haftalık gebeyim ilk zamanlarda özel hastanede düşünüyorduk doğumu fakat sonrasında devlet hastanesine geçmek zorunda kaldık devlet hastanesinde doğum yapanlar hakkında genelde kötü yorumlarla karşılaştım ve korktum güzel anılarınız varsa lütfen yazar mısınız 😅😂