Merhaba ikiz anneleri . Benim 4 yaşında ikizlerim var şu an tekrar hamileyim evde gebelik testi pozitif çıktı .Bugün doktora gittim doktor ikiz olup olmadığı belli değil dedi.Tahminen 3 buçuk haftalık hamileyim.ikiz olup olmadığını merak ediyorum siz kaçıncı haftada öğrendiniz