Ebru0714 Merhabalar 1.5 yıllık evliyim 25mm ve 15mm 2 tane çikolata kistim var ve 12 gün önce aşılama yaptım bir hafta sonra test yapicam ama sormak istedim böyle olup aşılama ile hamile kalan varmı varsa belirtileri neler.🤗
elifatma1234 Ebru0714 bende de polıkıstık over var. Asılama yapılacak gelecek hafta ilk defa olacagız