Kızlar geçen hafta crş ilk ultroson muayenesine gittim tam 6 haftalık kese net göründü ancak kalp atışı duyulmadı. 1 hafta sonra gel dedi ama içimde değişik bi his var kimi diyor geç kalmış duyulması lazımdı sizin ne zaman duyuldu 6 da duyulmamış olması normal midir ? Dr küçük olduğu için olabilir ama 7. Hafta da karından duyamazsan alttan bakarız dedi