Mineldeva0 Sabahtan beri 14/8 ara ara 13/8 oluyor bakalım ne olacak acilde protein negatif çıktı ama daha önce yatan var mı süreç nasıl geçiyor
arzusirali Mineldeva0 cok geçmiş olsun protein negatifse cok iyi ama cok dikkat et ilerleyen zamanlarda preeklemsi den erken doğabilir Allah korusun tansiyon takibini hiç bırakma cok onemli cok uzun süre tutacağını zannetmiyorum hastanede
Dgkfj5 Mineldeva0 ben daha önce yattım tansiyonum dan 24 saat idrar topladılar tansıyon ölçtürler tansiyonum normlara dönunce saldılar sonra evde yine çıktı kendi doktorum ilaç yazdı
gunespera Mineldeva0 ilaç kullanman gereklidir diye düşünüyorum 23 tansiyonla 36 haftalık yattım düşüremediler beş tane ilaç içiyordum günde idrarda da protein kaçağı başladığı için sezeryan oldum
Mineldeva0 idilaytun merhaba protein kaçağı sınırın biraz üzerinden çıktı tansiyonlar normale dönünce saldılar
busrataskesen Mineldeva0 ben de eser proteinim ama dün akşam baş ağrım oldu bu şekilde hemen hastaneye mi Gittiniz