kayrosmom Kızlar 30 haftalık hamileyim sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum. Ama şu sıra aşırı canım cips kola çekiyor. Bugün aldım dayanamadım ama vicdanım susmuyor. Azcık yesem nolcakki yesemmi ya 🥲🥲🥲
Ynckpgn kayrosmom ben yedim şükürler olsunbişey olmadı bi cipsle bi kolayla bişey olmaz basit düşünmeyin Allah çok güzel koruyor
Havin49_ kayrosmom valla cipsrire yiyorum kola da içiyorum çiğköfte de yiyorum herşey dozunda henildiği sürece sıkıntı yok
Ayseguls_baby kayrosmom ye canım bir şey olmaz ben yedim canım çektikçe ❤️ prof. Hüseyin cengizi takip ediyorum o da diyor canınız çekince yiyin her zaman yemedikten sonra bir şey olmaz
FatmaS41 kayrosmom doktorum canın çektiği zaman azda olsa yiyebilirsin demişti :) bence endişe etme aşırıya kaçmadığın sürece yiyebilirsin :)
ikincibahar_08 Valla ben canım ne isterse yiyorum normal öğünlerime dikkate ediyorum yemem gereken şeyleri yiyorum zaten canım cips kola falan istediğin de yiyorum bir birini dengeler bence şimdi çigköfte istedi canım söyledim bekliyorum gelmesini🤣🤣
Dinolisoo kayrosmom 1 paket cipsle 1 litre kola içmeyeceksen sorun yoktur nefsini öldürecek kadar ye hayatım😂