Merhabalar yarın 12 haftalık tüp bebek gebesiyim. Tüp bebek olduğu için çok uzun zamandır progestan fitil kullanıyorum. +oksapar ve coraspin kullanıyorum. Cuma günü sabah fitili yerleştirirken parmağımı çıkardığımda nokta kadar kahve leke vardı. (Elimi peçeteye silince fark ettim) Ama devamı gelmedi yani çamaşırım ve peçeteye hiç leke olmadı hatta fitil eriyip geri aktığında bile beyaz veya şeffaf lekesiz aktı. Doktora gittim her şey yolunda dedi bir sorun görmedi çok Şükür. Cumartesi pazar hiçbir şey yoktu bugün akşam aynı miktar ve aynı şekilde bu durumu yine yaşadım. Devamı olmuyor sadece parmağıma gelen o da nokta kadar. Acaba fitili koya koya tahriş mi ettim vajinayı ? Böyle bir durum yaşayan var mı ? Allah korusun aktif kanama vs olsa lekenin devamlılığı olur diye düşündüm