Nur1290 Kızlar bugun çok midem yanıyor yeni yeni başladı 23 haftamda ama şuan felaket yani ilacım da yok ne yapabilirim evde
betul_00 Nur1290 ben neredeyse çoğu şeyi denedim ama en etkili soğuk süt ve elma iyi geldi bana deneyebilirsin
ylnydgd Nur1290 muz yiyip dik oturun 1 saat kadar. Gece de çift yastıkla yatın. Yarın da eczaneden Gaviscon alabilirsiniz
TubaEmine_25 Nur1290 ben hamileliğimin başından beri çekiyorum çok kötü bı durum elma iyi geliyor kabuklarını soyun ve yiyin
pisipisipisi Geçmiş olsun ben mide yanması yaşadığımda 1 tatlı kaşığı tahin veya 1 bardak laktozsuz süt içiyorum süt özellikle çok iyi geliyor hafiflettiğini hissediyorum özellikle yatmadan önce içiyorum ki uyuyabileyim