zeymoms3 12. Haftadan sonra artan ve durmayan kanamalarım oldu. Özellikle 14. Haftaya girdikten sonra artık ayağa kalkamıyordum kanamadan pıhtı halinde geliyordu. Ne kendi doktorum nede riskli gebelik uzmanı ultrasonda olumsuz bi şey göremedi. Kanama alanı yoktu bebek gayet hareketli suyu yeterliydi. Bir kaç gün sonra kontrolde suyunun bittiğini kalp atışının durduğunu öğrendim. Kürtajdan sonra doktorum tıbbi genetiğe yönlendirdi. Çıkan sonucumda da pıhtılaşma var görünüyor. Mthfr677 heterozigot ve pai 4g/5g çıktı. Bu durumda da kan sulandırıcı kullanılması gerekiyormuş. Muhtemelen durmayan kanamalarım ve maalesef bebeğimi kaybetmemin sebebi buydu.
Sonuçlarımla birlikte iyi bir doktora gidip bundan sonrası için tekrar hamilelik istediğimi ve ne kullanmam gerektiğini araştıracağım.