karperisi Sezeryanımı 2 hafta önce oldum ama asla toparlayamıyorum ya biraz fazla yürüsem ev işi yapsan dikişlerimn sol tarafı zonkluyor kanama artıyor sanki. Bi gün var bi gün yok. Ne zaman geçer normal mi bundurum ilkinde 1 haftada toparlamıştım
annekiz6141 karperisi çok mu yuklendiniz is konusunda? Ben 15 güne toparlanmistim hiç bir iş yapmadan annem bana çiçek gibi bakmıştı şimdi ikinci gebelıgım annem gelirim dedi ama memlekette olucak tarlasi vs var e kisinda tarladan çıkanlar yeniyor iyi oluyor ben gelme dedim görümcem bakicak bana 1 ay bakalım hayırlısı 🥺
kurkmantosuzmadonna karperisi tam 2 ay çektim. Psikolojim bozulmuştu iyileşemiyorum diye. Ağır kaldırma ve kendini sıcak tut. Çok geçmiş olsun.
mrbld karperisi her fırsatta yatın dinlenmeye calısın. Bnm dikişlerim acılmıştı enfeksiyon dersi falan oldu öylesi daha zor emin olun
Adada karperisi ilki 15 günde toparladım 2.çocuğuma hamileyim beni de düşündürtüyor allahım yardımcı olsun bize size
kubraacar3434 Bende ikinci sezeryanda 6 ay kambur yürüdüm toparlayamadım çok canım yanmıştı zonklama ve yanma gibi ağrılar yaşadım şimdi 3 gebeliğim neler yaşayacağım bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
annekiz6141 karperisi o zaman normal kuzum 🥺 yok mu kaynana, anne, abla, kardeş görümce nebilim hic değilse siz bebekle ilgilenseniz o ev yemek büyük çocuğunuzla ilgilense