Benim gibi olan var mı? İki bacağımı açamıcam nerdeyse. Ayağa kalkınca inanılmaz bir baskı vajinamda ve kasıklarımda, yürümek için bacağımı zor atıyorum. 2-3 hafta önce falan gene buna benzer şeyler yaşadım. Bebek çok aşağıda demişti doktor, bol bol uzandım ve bol su içtim, daha iyi oldum. Geçen hafta ptesi günü detaylımız vardı herşey yolundaydı çok şükür, perinatolog bebeğin konum olarak da iyi olduğunu söyledi. Ama 3 gündür gene bu şekildeyim. Akşamları yatmadan günde bir defa magnezyum da alıyorum ama pek etkili değil sanırım. Benim gibi olanlar var mı? Normalde cuma gününe alıcam randevuyu ama acaba daha öne çeksem mi bilemedim..