flover0 Kızlarrrr sağlık ocakları ne zaman çağırıyor? Ben ilk hamileliği öğrendiğimde hastaneden sonra bildirmeniz gerekiyor dediler ve gittik birdaha çağırmadılar çağırıyorlar mı? Ben yarına randevu aldım sağlık ocağına ama bilmiyorum nasıl oluyor
SeydaHsn flover0 aşılar başlayınca çağırmaya başlıyolar o da gebeliğin ortalarında olması lazım yanlış hatırlamıyosam
Beyza-mkl22 flover0 Beni 19 haftada çağırmıştı, enabizdan izlem zamanınızı görebilirsiniz orada gözüküyor
Momlife_ Beni 9 10 haftalıkken falan çağırmıştı sanırım boy kilo için 20. Haftada aşı için çağıracakmış bir de