FatmaAtess Kızlar az önce devlet hastanesindeydim tüy dökücü krem kullanabilir miyim dedim kullan ama 20 günde bir kullan dedi sizler kullandınız mı hiç ??
Eebruylmz FatmaAtess kimyasal içerik olduğu için gebelik sürecinde uygun değil diye biliyorum arkadaşım ✔️
hunilimom FatmaAtess 5 ay kullandım canım psimanim keşke hep ağdaya gitseydim de onu kullanmasaydim agdada o canım baya yanmisti
FatmaAtess hunilimom ya bende ağdaya gidiyorum aslında ama ne bilim ya bişey olur mu diye düşünmeden de edemiyorum
Yasus Kimyasal içerikler olduğu için kullanilmasi pek tavsiye edilmiyor ama kullanmak zorundaysanız uzun aralarla kullanmak daha mantıklı