37nagis bugün 3,5 yaşında oğlumun ve benim domuz gribi testi pozitif çıktı dediğin gibi vücut ağrısı öksürük ateş berbat geçiyo dün geceden beri çok kötüyüz kadın doğum bana ilaç verdi 24 haftalık gebeyim kontrol de etti bebek gayet iyi çok şükür ilaçları kullanmaya başladım vücut ağrım şuanlık geçti kendimi daha iyi hissediyorum siz gittiniz mi doktora