fatmagul3008 Kimyasal gebelik nasıl geçiyor kızlar 2 düşükten sonra bugün kimyasal olduğunu öğrendim adet ağrılı oluyor mu
sahada fatmagul3008 yok canım rahat ol. Adet ağrısı gibi. Sıcak tut kendini. Rahat atlatırsın. Geçmiş olsun