dailymom Bebeklerinize isimli hastane çıkışı yaptırdınız mı? Yaptırdıysanız nerede yaptırdınız yardımcı olur musunuuz 🫠
kaplanseren dailymom Trendyol’da Bebemol diye bir satıcı var ben ordan sipariş verdim renkleri çok canlı geldi, çok beğendim. Tavsiye ederim 🙂
dailymom kaplanseren Gencbirannis Monaa bilgis onal7 iyiliktozu iyiliktozu cylnboran04 yaptırdıklarınızın fotoğrafları varsa paylaşabilir misiniz banada fikir olur 🙏🏻🫠
kaplanseren kaplanseren tulum, alt üst takım, ince uzun kollu atlet, battaniye, eldiven, şapka, yastık kılıfı,önlük var totalde
bsrelif Bende theduubaby’den yaptırıcam. Ama çoğu kişi giydiremediğini ve bol geldiğini söylemiş. Umarım öyle bir şey yaşamam bende
iyiliktozu bsrelif canım bende senin dediğin yerden yaptıracaktım. Burda bir arkadaşımızın tavsiyesiyle Minikalpbutik e yaptırdım. Theduubaby den de fiyat almıştım ona göre daha uygun fiyatlı. Bakmak istersen bak. İkisinin de işleri çok güzel.
kayrosmom bsrelif arkadasıma hediye almıstım gerçekten öyle çok büyükmüş hastane çıkısında fotoğraf çekiminde giydirecekti giydiremedi maalesef. Ben şimdi kendime rokoko’dan aldım instagramda mükemmel bir yer
annabellee bsrelif çok pahalı yapıyor az takım hemde ben gkateliers diye birine yaptırdım instada çok daha uyguna yaptı bir sorun isterseniz
Monaa Ben instagramdan yaptırdım sandığım bebek ve çeyiz evi diye bi sayfa. Kumaşı çok güzel ben nakış istediğim için ordan yaptırdım istediğim modeli yaptılar çok beğendi herkes
onal7 dailymom birinci kızıma instagramda ght_babyshop1 de yaptırmıştım %100 pamuk yumuşacık tam set bı seferde ordan kaydettim sipariş vercem bu hafta sonu inş
iyiliktozu dailymom canım ben de @penbe_karisi arkadaşımın tavsiyesiyle(onun da arkadaşı yaptırmış) minikalpbutik e yaptırdım. Müslin takım çoğu sayfadan daha hızlı ve uygun fiyatlı. Battaniye, emzirme önlüğü, puset örtüsü,alt üst takım şapka ve kargo 2600 ödedim. Çoğu sayfada adedi 750 tl. 1 haftada elimdeydi sanırım en fazla 10 gündür.
annekiz6141 dailymom yaptirmadim ama arkadaşıma almıştım kizinda cicek sepetinden çokta beğenmisti doğum sonrası onu giydirdiler 🥰
iyiliktozu dailymom canım görsel ekleyemiyorum ama sayfadan tarif edeyim. Minikalpbutik Instagram sayfasında üstten 30. Görsel 😅. Yiğit Alp ismimiz dallı 5 kuşlu model.Tüm ürünlerimiz yok fotoda, puset örtüsü ve emzirme önlüğümüzde var ayrıyeten.
onal7 dailymom bunun aynısını yaptırıcam canım sayfada beyendiğim fikir olsun kızlar sizlere ilk kızımdada yaptırdım burda muhteşemdi tulumu çekimde kullandım alt üst takımıda ilk doğduğunda giymişti
senemtolga dailymom henuz yaptirmadim ama favladim satici lilabio gibi birseydi ordan yaptircam nasipse