Kızlar biliyorum dayan diyeceksiniz ama gerçekten dayanamıyorum hani bir tarafta olsa dayanıcama ama iki tarafta da var yani ağzımda yemeği çevirebileceğim bir yer kalmadı iki gündür aç geziyorum tansiyonum düşük yani o derece yarın hem kadın doğuma hem dişçiye randevu aldım enfeksiyon yok öyle şişlik vs ama kırılmış yani yarısı yok ikisininde bari şöyle temizleyip geçici dolgu da mı olmaz bilgisi olan var mı Allah rızası için birşey diyin :(((