dilara9016 ben 38de oldum şu an 39 um. 2 parmak ile muayene ediyor öyle büyük bir acı değil sadece idrara sıkışmış gibi basınç hissediyorsun kendini kasmaz rahat bırakırsan daha az hissedersin ben acı duymadım hiç . Sadece sonrasında yürümek çok zor oluyor 1 2 gün kadar kalıyor doktorum da normal olduğunu söyledi birde hafif kanama olabilir veya nişan gelebilir o da beklenen bir şey