Selam kızlar ben 7+1haftalık hamileyim ama 2 haftadır 3 güne bir lekelenmem oluyor tüp bebekle hamile kaldım ikiz hamileyim ama normal bişeymi bilmiyorum zaten transfer gününden beri promester iğne kullanıyorum progestan fitil de kullanıyorum başına böyle gelen varmı