Kızlar ciddi grip oldum gripte değil rihonovirüs pozitif geldi. bu. 10 gün önce başladı ilk acile gittim serum taktı gönderdi . 4 gün önce migren ağrısı eklendi. Normalde 1 gün olurdu sabaha uyuyunca etkisi geçerdi. 2 gün önce sabah akşam 2 kez acile gittim artık bulanık görüyorum beynim yerinden çıkacak gibi olmaya başladı. Sabah parol serum taktılar akşam takmak istemediler çok taktık idare et dediler .kendimde 2 kez aynı gün parol içtim. Nörolojiye yönlendirdi. Nöroloji doktoru şu an yapacak bir şey yok diyince ağladım oda serum taktırdı bir daha taktırma artık dedi. Bugün 5. Güne döndü aşırı öksürük var öksürdükçe baş ağrım dayanılmaz hal alıyor . İlaçta vermiyorlar . Soğuk buz iyi gelmiyor karanlık geçirmiyor bana bir çözüm önerin kızlar :(