Sarkac Cimcime30 ben bat 8 bugün test yaptım kaset test gri çizgi çıktı çok zor gözüküyor bakalım negatifin bozuluyor mu belli olur
Iremorhan123 Cimcime30 bugün yaptım ama bu testleri ilk defa denedim emin değilim önceki günler diğerleri negatifti. Bat 8 Ocak
tumeys Ben yapıcam canım bu gün yaptık 11. Gün çok aşırı silik vardı sence varmıdır yoksa iğne etkisi mi
Aysgl97 Cimcime30 benim 2.gebeliğim olacak olursa canım 6 yaşında bir kızım var.1 yıldır deniyorum ama 2 aydır ara vermiştik.Sen peki?
Cimcime30 Aysgl97 Bnmde ıkıncı genelıgım olacak olursa Tabı kızım var 11 yaşında 1.5 yıldır olmuyor ara vermedim hıc
Aysgl97 Cimcime30 hormonlara falan baktırdınız mı pco falan dedi mi doktor.Benim amh 4.80 çıktı polikistik dedi birazda kilom var maalesef
gmz585 Benimde bi kızım var hemen olmuştu kızım altı yşında 6 aydır henüz olmadı neden ikimciler böyle geç Oluyo 😕
Mzgnn0234 gmz585 benim ikinci de 2 yıl olmadı. Stres çok etkiliyor her ay bekleyip hayal kırıklığa ugramaktansa Akisina bırakın insallah olur