Kızlar son günlerde sosyal medya platformlarında çok fazla erken doğum yapan kadın paylaşımı görüyorum doğuma yakın bebek kaybım var bu hamileliğim çok stresli geçiyor o yüzden bakmadan geçmeye çalışıyorum ama illa ki göz atıyor insan sizde de böyle paylaşımlar denk geliyor mu neler hissediyorsunuz