Çok bir sorun yaşamazsınız ama müsait olduğunuzda değiştirmenizde fayda var tabi, hastanelerin çoğu aynı sistemi kullanıyor kızlar ve o sistemde maalesef soyismi değişmiyor yani hangi tc numara ve soy adıyla kaydedilmişse ilk öyle devam ediyor bilginiz olsun