queenofrose kamuda çalışanlar izin boyunca maaş alıyor doğum parası almıyor diye biliyorum ben izin kullandığınızda maaşınız yattıysa doğum parası yatmaz ben bu şekilde biliyorum ama emin değilim yanlış bilgi vermeyeyim sadece ilk doğumsa başvuru yapıp tek seferlik 5.000 tl alabilirsiniz