Ben doğumumu orada yaptım. Kontrollere ne olur ne olmaz diye yinede orada takipli olucam ama özelde doğurmak istiyorum. Muameleler çok berbattı. İnsanı bırak köpeğe bile insan öyle davranmaz. Keşke iyi insanlar olsaydı. Bizde devletin verdiği hizmeti adam akıllı yararlanabilseydik.