Diyetisyen ilk 12 hafta vermeyi sonra korumayı hedefliyoruz demişti ben 29. Haftadayim henüz kilo almadım başta hem diyet yaptım hem tiksindim diye kilo verdim üç dört kilo kadar şimdi de bazen işeahım olmuyor ama olunca da diyet yaparak sabit ilerliyorum gebe kaldığım kilodayım hatta bir kilo kadar eksiğim