Haşimato hastasıyım bu ay transfer olacaktım
Tsh baktırdın 4,38 cıktı doktor transferi iptal etti diğer ay yapalım dedi normalde 20 gün sonra olcaktım ister istemez moralim bozuldu😔
Son 3 ayda
5.11 tarihinde tsh 2,3
19.12 tarihinde 0.284
23.12 0.310
05.01 bugün tsh 4,38 cıkmıs
T3 2,52
T4 1,03
Bu kadar dalgalanması normal mi nasıl düzelecek bu değerler bilmiyorum başına böyle bisey gelen var mı neler yaptınız ne önerirsiniz