anneoluyorm Merhabalar ben henüz doktora gitmedim ama gebeyim bir çok defa test yaptım henüz çok yeni olduğu için gitmedim. Ama bugün kısa süreli de olsa birkaç defa kasık mı desem karın mı desem yanmalar oluyor. Normal mi korkuyorum açıkçası.