Derya2 26 haftalığız normalde daha net ve ard arda hareketler olurdu ama bugün daha sakin yani hareket etti ama çok hafif ve az normal mi acaba yarın da kontrolüm var ama yarına kadar bunu düşünüp dururum büyük ihtimalle aynı durumu yaşayan var mi
edannnnur Derya2 sakin ol çok normal soğuk su iç sola yat biraz hissedersin bu haftalarda çok dengesiz oluyor bazen çok hareketli bazen çok uysal
Iremsel_ Derya2 canım ben 30 a kadar bi gün çok hareketliyse 2 gün durgun az hareketli geçti hep ama plesantam aşağı yerleşimli hareketlerini de hep az hissediyordum 30 dan sonra düzene oturuyor belli saatleri oluyor o zamanlar çok aktif oluyor genel olarak
istanbuldabiizmirli Derya2 soğuğa yakın bir koca bardak su içersen dans etmeye başlayacaktır içeride🐣😉🙏🏻
Derya2 edannnnur teşekkür ederim daha öncede kaybım olduğu icin daha bi tedirginim böyle olunca korktum ama yarında kontrol var Allahtan sağolun yapicam dediğinizi
eed21 Ben 29 haftalığım bugün dakikalarca ağladım hareket etmiyor diye ah şu yaramazlar bizi korkutuyorlar. Az önce hareket etti rahatladım biraz Rabbim korktuğumuzu başımıza getirmesin
Derya2 eed21 amin gerçekten korkutuyorlar normalde olsa insan alışınca bekliyor hareket etsin diye hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🤲🏻
NEHIR15555 Bende de aynısı olmaya başladı ama benim 2. Gebelik olduğu için bilgiyim normal dedim uzandım dinlendim tekme tekme ardına attı, hiç korkmayın sıkışıyor sonuçta alanı dar anlayın bebişlerinizide😁😁😁❤️
Derya2 NEHIR15555 teşekkür ederim insan aynı şeyleri yaşayan kişileri okuyunca rahatlıyor biraz gerçekten sağolun
Derya2 asdffoo evet iyiyim Allaha şükür akşam yatmadan bir kere hareket etti gece de etmedi ama sabah kalkınca hareketleri başladı doktora gittim bugün iyiydi bi sorun yok dedi ☺️ Uyuyor olabilir ama yinede dikkat etmemi söyledi su içip soluna uzanabilirsin yüksek sesle konuşup müzik vs dinleyebilirsin birazda karnını dürtebilirsin hareket için dedi
asdffoo Derya2 ay bu süreç gerçekten her aşaması stres bende dünden beri hareketleri çok çok azaldı daha erken haftadayım ama 2. Gebeliğim doktor zaten erken hissedersin demişti. Benimde bir kaybım var geçen hafta net olarak anlıyordum ama dün den bugün hiç met hissedemedim az önce sadece 2 tane hissettim yine de içim rahat değil endişeleniyorum
Derya2 asdffoo evet gerçekten zor insan hissetmeyince hemen telaş ediyor. Hareketleri hissedince rahatlamıştım ama böyle az olunca da daha kötü oluyor🥹 Doktora gittiğim için rahatım yoksa telaş yapmıştım 🥹 inşallah sağlıkla zamanında kucağımıza alırız hepimiz 🤲🏻