derya1993 sat 22 kasım bugün pembemsi lekelenmeli kanamam oldu acilde kadım doğum dr u ilk kez ultrasonla baktı yerleşme kanaması dedi progesteron tablet verdi ister ağızla ister fitil olarak kullan dedi bana bıraktı kullanan var mı ?
sahada derya1993 binlerce kullanan var. Fitil olarak daha iyi sonuç alırsın. Ağızdan alırsan. Aşırı mide bulantısı yapar. Bence fitil olarak kullan. Daha etkili oluyor. Hiç zararı yok. Sakın ihmal etme
sahada derya1993 rica ederim canım. Bol bol uzan. Ağır kaldırma sakın. Ani hareketler yapma. Daha da korkma bişi olmaz. İlacı ihmal etme sakın
esraayumusakk Aynı ilacı banada bugün verdi kese var bebek görünmüyor dedi henüz çok yeni bebek o yüzden olmamış olabilir dedi ama kanama kucuk buyumesin onlemezsek bebek tutulamaz düşer dedi böyle bisey yaşayan oldumu ağla ağla bi hal oldum korktum
Gks_01 esraayumusakk ağlamayın benim progestan kullanmama rağmen 4+5 te lekelenmem olmuştu doktorum düşük de olabilir yerleşme kanaması da dedi ben de hemen özel hastaneye gidip kesemi gördüm kanama alanı vs yoktu sebep te bulunamadı bol bol dinlen dedi artmadığı sürece korkma ilacını kullan uzan negatif düşünmenin size katkısı yok