edannnnur ilk gebeliğim erkekti kaybettim 6 aylıkken ama buna kız dediğünde çok mutlu oldum sadece emin olmak istedim tecrübeli annelere sorup görümceme de kız demişti sonradan erkek çıktı ben alışverişe bi an önce başlamak için sabırsızlanıyorum hastaneden çıkar çıkmaz mağaza gezdim yani hemen öyle yargılamayın insanları burda çoğu anne de sonradan değişebiliyor gibi şeyler konuşuyordu