Merhabalar 20 haftalık gebelik var ilk öğrendiğimden beri sürekli idrar yolu enfeksiyonu çıkıyor antibiyotik kullanamıyorum çoğu antibiyotiğe alerjim var azomax ve donaxyl kullandım bol bol su içiyorum ama hala geçmiyor benim gibi olan var mı nasıl geçmişti idrar yolu enfeksiyonu etken doğuma sebep olabilir demişlerdi çok korkuyorum