Kızlar geçen hafta çarşamba baya adet gibi kanamam olmuştu sonra doktora gittim progestan verdi ertesi gün kanamam tamamen kesilmişti o zamandan beride içiyorum ilacı ama şimdi tualete gittim ve böyle koyu kahveye dönük akıntı gibi ama hafif bordo gibi gelmiş normal mi başına böyle bi durum gelen varmı 6 haftalığım bu arada