Aycann12 Dilekulgtt o ne oluyo doktor bendende doppler istedi baktırdım da Bebek küçük geride kaldığı için
Husumsu Evet Dilekulgtt benim de sağdaki damarda var. Aspirin başlandı tuzu kestim, 28. Haftada geçmiş mi diye bakılacak, plesanta ne tarafta?
Aysnrplt Dilekulgtt kaçıncı haftada detaylıya girmiştiniz öncesinde çıkmış mıydı haftayla ilgili sorun
Eih92 Dilekulgtt korkma tuzlu yeme tansiyonu nu hep ölç bunlar kontrol altında olursa birsey olmaz ama ufak doğar çok tombik olmaz bu ara da aspirin başlar belki doktorun
Dilekulgtt Aycann12 detayli ultrasona girdim doktor bana acikladi bebek gelisimimde gerileme veya gebelik zehirlenmesi olabiliyor dedi uzuldum ☹ kendi soktoruma gostericem sonuclarimi
Husumsu Dilekulgtt benim plesanta solda, direnç sağdaki damarda olduğundan pek sorun olmazmış, ama yine de insan kötü oluyo tabi, benim 20. Haftada çıktı ve ikinci gebelik, inşallah atlatırız kolayca bugünleri
Dilekulgtt Husumsu yaa insallah insan strese giriyo uzuluyo bilmiyorum bende anlayamiyorum pek kendi doktoruma gosterip ona gore takibini alirim
Aysnrplt Dilekulgtt yengemde çıkmıştı bu sorun o bi süre hastanede takipte kaldı ama bebişimiz geldi dünyaya çok şükür
Elifdursun Husumsu merhaba bende de sol tarafta çıktı ve yüksek tansiyon çıktı ayrıca bebeğin böbrekleri biraz büyük çıktı erken Doğum düşük kilo olabilir dedi bende cok korkuyorum şuan haftasına göre bi hafta ilerde bi sıkıntı olur mu her gün tansiyonumu ölçüyorum birde bana aspirin yada bişey başlamadı neden olabilir Dilekulgtt
Aysnrplt Dilekulgtt amin canım sen de çok kafana takıp strese girme doktoruna güveniyorsan dediklerini yap sadece Allah yavrularımızı bize bağışlasın
Dilekulgtt Burcak61 allahim sag salim bagislasin ins. Detaylida mi cikti kac haftaliksiniz peki duzelme varmi