Arkadaşlar selam 👋 Bugün doktor kontrolünden geliyorum.30.haftadayım ve bebeğimin kilosu 1316
Doktorumuz normal ama daha da kilo aldırabilirsin dedi.Benim sizlere sorum şu;Süzler hangi vitaminleri kullanıyorsunuz bebeğin kilo alması için ya da neler yiyorsunuz ,yardımcı olur musunuz?