Elifelif49 benim bildiğim o otu doğum sancın başlayıp hastaneye tamamen yatınca koyuyolar suya o açıldıkca seninde acılman oluyo duaları okuyo biri başında sen hastanedeyken o şekilde şimdi koymanın bi anlamı yok doğumla ilgili bi belirtin yoksa canım