Selam kızlar 28+4 teyim bebeğin hareketlerini birkaç gündür çok çok az hissediyordum neredeyse hiç. Riskli gebe olduğum için doktorum hemen yatırdı çok şükür sorun çıkmadı ama iki gündür hastanede yatıyorum hala elle tutulur bi değişiklik yok sizde benzer durum yaşadınız mı