Bus1_ Merhaba hanımlar,ilk gebeliğim doktorum 40+2 suni sancıyla doğumu başlatalım diye teklifte bulundu.şuan için bir açıklık yok ama 42yi bekleyenler doktorlarımız bile varmış sizce ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz 😊
flz3576 Bus1_ bence suni sancıyla başlayın zaten bi ilerleme olmazsa sezeryana alırlar çok geç olması da iyi değil ilerleyen zamanlarda kakasını yutabiliyor kordonu dolanıyor vs sağlıkla Alın kucağınıza 😇
Fraublt-31111 Bus1_ Bende şuan 40+0 olduk çarşambaya kendi sancılarım açılmam olmazsa suni sancı isticem Ama inşallah o zamana kendi sancılarım geliyor Sancılar var ama doğum sancılarım değil
Sultansultis Bus1_ benim doktorum da 42ye kadar bekliyor bir sıkıntı yoksa. Bence bekleyen bir doktor bulun
321duru123 Bus1_ bende yarın 40 haftama giriyorum 3. Hamileliğim en son gittiğimde hiç acilmam yoktu doktor suni sancı ile başlatalım dedi ben kabul etmedim çünkü onca sancıyı çekip işin sonunda sezeryane de alinabilirsin bekleyelim dedim 2. Doğumumum.suniyle oldu orda 4 cm acıktığım vardi 1 saat içinde doğurdum bunda cesaret edemedim
flz3576 Bus1_ yapan var var aslında herkesin doğumu hamilelik süreci bir değil herkesin farklı farklı bagzıları da suni sancı alıyor ama açılma olmuyo sezeryana dönüyor ben 10 saat suni sancı çektim aynı odada bi kadın da vardı ona da suni vermişlerdi ama doğurmamıştı ben 2 gün sonra hastaneye çocuğu kontrola götürünce sezeryana alındığını söylemişlerdi
Bus1_ Fraublt-31111 ilk doğumunuz mu olacak açılmanız var mı yani hiç açılma yokken sadece suni sancıyla çok zor diye okuyorum
Fraublt-31111 Bus1_ Daha önce normal doğum yaptım 21. Haftalık🥲 oda suni sancıyla oldu Haftada doktor iki parmağım giriyor yumuşama var dedi Bebel doğum pozisyonunda ama belirtim yok Sağlıkla hayırlı bebişleri kucağımıza alalım dua edin kızlar kendi sancılarım gelsin çwrmabaya gününe kadar
321duru123 Bus1_ açıklığı hissetmedim sancilarim vardi ama doğumu başlatacak kadar değil sun ile desteklediler doğum oldu hemen
erdgrhnd 40+1 de hiç açılmam olmadan sabah 9da suni sancı takıldı . 15.34 te normal doğum ile kızımı kucağıma aldım bu aarada ikinci doğumum. Dayanılmayacak dereceye geldiğinde zaten tam açıklık oluyor ve doğuruyorsunuz ☺️ Allah hepinizin yardımcısı olsun.