_busee 4li tarama testi yaptırdım sonucum yüksek çıktı doktor Fetal dnaya yönlendirdi inşallah bir şey çıkmaz yaşayan varmı bu durumu?
melisasak35 _busee benim sonuçlarımda %99 doen sendromlu çıktı bebegım fetal dna istedi doktorum ben yaptırmadım şuan bebeğim 3 yaşında sapasağlam çok şükür testler bazen yanılabiliyor ama yanılmayada bilir yaptırmak size kalmış canım
Elisa0110 _busee bnm arkadaşımın bebeğine de doktor down sendromu olabilir dedi fetal dna yaptırdı temiz çıktı şükür. Sizinki de temiz çıkar inşallah
burcuo _busee Çok geçmiş olsun, ultrasonda ben olsam amniyosentez öncesi netleştirmek adına fetal dna verirdim, diğer testlerde yanılma payı var çünkü. Fetal de risk çıkarırısa diğer işlemleri sonra düşünürdüm sanırım.
Glhayat_54 2li bile net sonuç vermezken 4lü falan yaptırıpta kafanızı bulandırmayın..Detaylı ultrasonunuzu bekleyin orda daha net belli olur hersey.. tarama sonuçlar netlik vermez o yzden üzülmeyin.