Bebeğim 2 aylık aslında sağ sol yatırıyorum ama bu ara 1 aydır genelde aynı tarafa meilli olunca yüzünü göreyim diye geceleri bende o tarafa yatırdım şimdi kafasında hafif yamukluk var diğer taraf daha sivri kalmış nasıl düzeltcem ya düzelir mi korkuyorum