Merhaba kızlar,
Kan tahlilinde tsh 3.48 çıktı. Dahiliyeye gittim doktor normal dedi ve ilaç vs vermedi ama gebe kalmak için ideali 2.50 ve altı deniliyor. Selenyum tshın dengelenmesinde önemliymiş. Bende selenyum kullanmak istiyorum. Hangi markayı kullandınız ? Memnun kaldınız mı ? Ben Solgar, Dynavit arasında kararsız kaldım