Merhaba kızlar,
Bugün 24. Hafta kontrolüm vardı bebeğimin safra kesesinin 7,5 mm olduğunu söyledi doktorum normalde 10,11 üzeri bizim için sorundur ama yinede takip edelim dedi bir problem midir sonradan küçülen var mı başına gelen araştırdığım kadarıyla çok elle yutulur şeyler görmedim genelde çok önemsememiş doktorlar ama benim doktor takip edelim diyince moralim bozuldu başına gelen varsa bilgilendirirse çok sevinirim. Detaylı ultrason 21.haftada yapıldı bu arada her şey çok güzel demişti doktor anlamadım.