papatyaaaaa bicirinannesi onu bilmiyorum ama en iyisini soracak olursan Fatih bey ve Sibel hanım ben Fatih beye gidiyorum bi kaç kerede Sibel hanıma gitmiştim herkes çok memnunlar 😍
Mervezngn bicirinannesi ben cok önceden gitmiştim farklı bi kadın doktor vardı sonra çıkmış o hastaneden suan bi arkadasım Fatih beye gidiyo cok memnun bide Sibel hanım varmış o ikisi cok iyiymiş ben suanlık cevizlide veraya gidiyorum
ES19 Mervezngn ya ben Cumartesi günü Ayşe hanıma gideceğim ilk defa değiştirsem mi şuan çelişkide kaldım. Fatih bey bu Cumartesi yokmuş olsa ona gidecektim bende .