Nurdilek Papatyam34 22.haftalarda ultrason da falan kıpır kıpır eşim diyo bu kadar harekete hissetmiyor musun diye hayır diyodum
Papatyam34 Nurdilek bnmkide öyleydi canım ultrasonda kıpır kıpır ama hissetmiyordum bazen cok nadir kıpırtı hissediyordum ama asla düzenli ve hergün olan bişi değildi . Şimdi cok şükür düzenli . Hergün aynı saatlerde hissediyorum